Confiança en l’optativa de mediació.
L’alumnat de 3r d’ESO en l’optativa de mediació han estat treballant la confiança. La confiança és un factor clau en tots els aspectes de la nostra vida. Exigim confiança en totes les activitats que realitzem, en totes les compres, en totes les inversions, etc. Però la confiança es guanya poc a poc i es destrueix […]
Confiança en l’optativa de mediació. Llegeix més »

