Carnaval 23
Aquest divendres 17 de febrer l’institut Sant Quirze va estar de festa! Vam passar una bona jornada de carnaval.
Aquest divendres 17 de febrer l’institut Sant Quirze va estar de festa! Vam passar una bona jornada de carnaval.
Es i les alumnes de 1r d’ESO participen a la UAP23 que per primera vegada es dur a terme a Lloret de Mar. Estem molt contents de poder participar a un espectacle d’aquesta magnitud. Dijous els alumnes de 1r d’ESO aniran a veure els seus companys i altres alumnes de Lloret participant a la UAP
L’Institut Sant Quirze participa a la UAP23! Llegeix més »