El vestit de la núvia.
L’alumnat de 4t d’ESO de l’assignatura de FOL, ha realitzat una dinàmica de grup que es diu “El vestit de la núvia” per fomentar el treball en equip i millorar la convivència. Cada equip estava format per tres membres: fotògraf, dissenyador i núvia. Disposaven de 35 minuts per crear el vestit amb un rotllo de […]
El vestit de la núvia. Llegeix més »

