2023

El vestit de la núvia.

L’alumnat de 4t d’ESO de l’assignatura de FOL, ha realitzat una dinàmica de grup que es diu “El vestit de la núvia” per fomentar el treball en equip i millorar la convivència. Cada equip estava format per tres membres: fotògraf, dissenyador i núvia. Disposaven de 35 minuts per crear el vestit amb un rotllo de […]

El vestit de la núvia. Llegeix més »

Rugbi a l’ INS Sant Quirze.

L’alumnat de 3r d’ESO durant l’última part del 2n trimestre d’educació física ha estat treballant l’esport d’equip de Rugbi. Amb aquest esport tan desconegut per a molts, han après lo valuós que és el treball en equip, la cooperació i el saber comunicar-se amb el propi equip i la importància de saber gestionar emocions. A

Rugbi a l’ INS Sant Quirze. Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut