2023

Una aventura ecològica: l’alumnat s’endinsa al bosc vertical!

L’alumnat de 2n d’ESO ha anat aquest dijous 27 d’excursió al Bosc Vertical de Mataró. A més d’aprendre com assegurar, baixar, avançar, esperar, cooperar, ajudar a companys/es, saber fins on poden arribar… Han gaudit d’una fantàstica jornada, passant d’arbre en arbre, on la diversió entre l’alumnat i el professorat ha estat assegurada.  

Una aventura ecològica: l’alumnat s’endinsa al bosc vertical! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut