Taller de Mobilitat Segura a 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO ha assistit avui a una formació en matèria de Mobilitat Segura en bicicleta a la via públia, patrocinada pel Servei Català de Trànsit i realitzada per l’entitat TCC – Tècniques de Conducció i Control.

L’activitat ha constat de dues parts, en la primera, els alumnes han rebut a l’aula una explicació teòrica sobre la bicicleta, la seguretat viària en la via pública i les activitats prèvies a la conducció: revisió i manteniment de la bicicleta, ús de l’armilla reflectant, adequació del casc, accessoris, tipus de bicicletes, etc.

En una segona part al pati, l’alumnat ha pogut posar en pràctica els aspectes teòrics de revisió i manteniment. Així doncs, han reparat punxades, han col·locat els llums, els frens, la cadena, etc.

Ha estat un espai d’aprenentatge molt interessant, útil i atractiu que els nostres alumnes han valorat molt positivament.

Clic per veure més imatges: https://drive.google.com/drive/folders/10b65Y3Hc5js5VT-AE84R8ZrLJigIcEVi?usp=sharing