Velocitat de reacció química en un airbag

Els passats dies 5 i 13 de desembre l’alumnat de 2n de batxillerat que fan química van participar en el taller “Velocitat de reacció química en un airbag” organitzat pel CRECIM (Col·lectiu per a la Recerca Cientificotecnològica i Matemàtica) a la UAB.
En la primera part els alumnes van realitzar una sèrie de reaccions químiques i van haver de pensar quina seria la més adequada per fabricar un airbag. Després van estudiar el concepte de velocitat de reacció i finalment van haver d’aplicar els coneixements adquirits per construir un airbag.
Aquesta activitat va ser molt interessant i motivadora per l’alumnat perquè van veure una aplicació pràctica del que estudien a l’assignatura de química. Els alumnes s’ho van passar bé i van aprendre molt.
Clicant en el següent enllaç podeu veure un vídeo del taller.