Mostra de fotofilosofia 2022

El passat 16 de novembre una representació de l’alumnat de 1r de batxillerat va anar a la Facultat de Filosofia de la UB a l’acte de lliurament de premis de la Mostra de Fotofilosofia 2022. En aquesta trobada, que celebra ja la 16a edició, hi han participat una seixantena de centres de tot Catalunya, entre ells el nostre institut. L’activitat consisteix a pensar una pregunta d’interès filosòfic i fer una fotografia que reflecteixi bé la pregunta en qüestió, de manera que el conjunt de pregunta i fotografia estimuli la reflexió d’aquell/a qui la mira. En definitiva, es tracta de fomentar la filosofia entre els joves i de mostrar maneres de produir pensament alternatives al registre escrit clàssic. Les millors produccions del nostre centre van ser premiades amb un diploma per part de l’organització com a reconeixement a la seva tasca. A continuació mostrem les fotografies seleccionades.

Som presos de la nostra pròpia llibertat?

Ada Domènech     1rBatxillerat C

Què és la normalitat?

ÒscarCastañeda 1r Batxillerat B

Fins a quin punt val la pena la nostra llibertat?

Valeria Martínez 1r Batxillerat A

A més del lliurament de premis i dels parlaments protocolaris, durant l’acte quatre alumnes, escollits d’entre els diferents centres participants, van defensar públicament la seva producció en una Sala d’Actes plena de gom a gom, essent un d’ells el nostre Òscar Castañeda (1r B). Enhorabona a totes les guanyadores i guanyadors, i molt especialment a l’Òscar per la seva punyent intervenció!!

Podeu gaudir de totes les fotofilosofies participants del nostre centre en el següent blog:

A més, properament, les produccions guanyadores seran exposades en les parets de l’institu