ACTE D’ENTREGA DELS PREMIS CANGUR 2022: MENCIÓ PER EN MARTÍ ROÉ CASTILLO

L’ acte d’entrega de premis de les proves Cangur 2022 i altres activitats de la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) va tenir lloc el passat 23 de maig al Palau de Congressos de la Fira de Barcelona. En la prova Cangur el premi (15 alumnes per nivell) és l’assistència gratuïta al Campus-Cangur, que es realitzarà el mes de setembre amb l’organització de eXplòrium, serveis educatius.

Tots els alumnes que han participat a les proves Cangur, poden participar a les colònies organitzades per eXplòrium, serveis educatius.

Felicitem el Martí Roé Castillo de 1r de Batxillerat que ha quedat classificat entre els 15 millors alumnes del seu nivell i ha rebut una menció honorífica. També volem felicitar els alumnes de 2n d’ESO que van quedar tots clasificats fins al 3% de participants amb millors puntuacions i finalment felicitem a tots els alumnes que han participat en aquestes proves. Enhorabona!

En Martí Roé Castillo també va obtenir el primer en el concurs de relats – Cangur 2021 amb el magnífic relat  titulat “Els enamorats“. Si cliqueu en el següent enllaç podreu llegir el seu relat.

A continuació també mostrem una imatge on es poden veure les diferents activitats organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques.