Accèssit al concurs de disseny del cartell de la Cursa d’Orientació Lluís Barrera

El nostre centre ha participat en el Concurs del disseny del cartell de la Cursa d’Orientació Lluís Barrera, que aquest any 2016 arriba a la seva sisena edició. Un concurs que s’organitza arran de la Cursa d’orientació que es fa en homenatge a qui fou gran casteller i persona Lluís Barrera.El Jurat qualificador va eleccionar cinc treballs dels realitzats pel nostre alumnat i que s’han exposat a Cal Noi Noi, a Vilafranca. Un d’ells, el de la Maria Parada Pérez, que podeu veure en una de les fotografies adjuntes, ha rebut el reconeixement d’Accèssit, dels cinc premis que es van donar al Concurs (el primer premi i quatre accèssits), que el Jurat va destacar per la seva originalitat, adequació al tema i la seva execució. A més, el Jurat va seleccionar com a finalistes quatre treballs més del nostre centre, dels següents alumnes: Nathaly Alberich Morejón, Albert Díaz Montané, Paula Ramon Pagès i Paula Vera Alemany. Volem felicitar tot l’alumnat que ha participat, i en particular als cinc seleccionats, i agrair a l’organització del Concurs la seva atenció.