L’INSTITUT ES REINVENTA!

ALUMNES DE PRIMÀRIA FAN DE PROFESSORS AL NOSTRE CENTRE!

Fa uns dies, els alumnes de 3r d’ESO han estat més atents que mai a la classe de Socials. Ha estat una classe sobre l’Època Moderna, però amb una peculiaritat: els professors han estat alumnes de sisè de primària de l’Escola Sant Jordi.

L’educació del segle XXI està començant a prioritzar que l’alumnat mateix sigui el protagonista de l’aprenentatge, perquè d’aquesta manera esdevingui autònom i responsable.

Aquesta activitat ha estat una bona iniciativa i un exemple clar de com motivar i enfortir l’autonomia, l’esperit crític i la responsabilitat d’aquests petits alumnes que avui han esdevingut professors per un dia. I els seus alumnes? Els han estat escoltant atentament, més que mai!

Moltes gràcies per venir a fer-nos aquesta classe, ho heu fet molt i molt bé!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>