Des de l’inici de curs s’està treballant en el projecte Erasmus+, i aquest any l’agència estatal ens ha concedit una subvenció per moure entre 16 i 24 alumnes i 1 o 2 mobilitats de formació docent.
Ja s’han planificat i concretat dues mobilitats d’alumnes, amb el següent detall:
Mobilitat a 3r ESO.
Els alumnes de 3r ESO ja han començat a col·laborar amb els alumnes del centre Akalla grundskola d’Estocolm (Suècia). Seguint les directrius del projecte “No water, no life” que s’havia dut a terme en cursos anteriors, es treballarà entorn el canvi climàtic i la situació de l’aigua. Aquesta col·laboració implicarà una mobilitat d’un grup d’alumnes Suecs que rebrem al nostre centre durant la primera setmana de juny i també un grup de 13 alumnes del nostre centre visitaran Estocolm del 21 al 27 de març.
Mobilitat a 4t ESO.
Per altra banda, els alumnes de 4t ESO també han començat a col·laborar amb els alumnes de la Základní škola Nýdek (Rep Txeca), centre d’educació secundària situada a Nýdek (Rep. Txeca). Aquest projecte gira entorn els Drets Humans. Aquesta col·laboració implicarà una mobilitat d’un grup de 12 alumnes del nostre centre que visitaran Praga, Nýdek i Crakóvia (Rep. Txeca).
Des de la Comissió Erasmus estem molt il·lusionades amb aquests dos projectes!





Comentaris recents