MARXA D’ORIENTACIÓ

El passat 23 de març de 2021, els alumnes de 1r de batxillerat van participar a la “Marxa d’Orientació” pels voltants del circuit de Motocròs de Bellpuig, organitzada pel Departament d’Educació Física. Aquesta activitat que es realitza cada any i forma part de les activitats curriculars de batxillerat, pretén que els alumnes posin en pràctica el sentit d’orientació, la interpretació d’un mapa i el maneig de la brúixola, a més de fomentar l’autonomia, la pressa de decisions i realitzar una activitat física a la natura.

L’activitat, que dura tot el matí, consisteix en buscar diverses marques amagades per la partida de “Lo Coscollar” ajudant-se d’un mapa topogràfic de la zona i una brúixola.

En aquesta edició ha anat molt bé, trobant moltes marques, perdent-se poc pel territori i, sobretot, el temps va acompanyar amb força Sol i una temperatura agradable per passejar.