Transport escolar

El transport escolar està gestionat pel Consell Comarcal i només pot ser utilitzat per l’alumnat d’ESO que en el moment de la matrícula l’hagi sol·licitat usant l’imprès específic.

És un servei  que té un preu públic que estableix i cobra  trimestralment per domiciliació bancària el Consell Comarcal.

Es pot demanar una tarifa reduïda si teniu més d’un fill o filla que usa el servei de transport, tant si és per venir al nostre institut com si és per anar a l’escola Joan Maragall.

Si sol·liciteu usar el servei en el moment de la matrícula i, durant l’estiu, canvieu d’opinió. Haureu de notificar la vostra baixa els primers dies de setembre i sempre  abans de l’inici del servei per tal que sigui efectiva.

Totes les gestions relacionades amb el transport s’han de fer directament amb el Consell Comarcal. Es poden fer per telèfon  937273534 o per correu electrònic  ensenyament@ccvoc.cat.

Resum de les normes bàsiques d’ús del servei:

1. S’ha de pujar sempre a la parada assignada (la que consta en el carnet).
  2. S’ha de portar sempre el carnet del transport escolar. Les monitores  poden privar de pujar a l’autocar si no el duen.
  3. Tot/a alumne/a que incompleixi les normes de comportament dintre de l’autocar pot ser sancionat amb la privació d’aquest servei.
  4. Un cop arribat al centre, l’alumnat té l’obligació d’entrar dins el recinte de l’institut.
  5. L’alumnat és responsable del seu carnet de transport. En cas de pèrdua o deteriorament, n’haurà de demanar un duplicat. El preu del qual és de cinc euros.

Trobareu més informació sobre el serveis  i impresos a la web del Servei de Transport Escolar del Consell Comarcal: http://www.ccvoc.cat/consell-comarcal/serveis/area-de-territori-i-cooperacio-local/servei-de-transport-escolar

Vegeu aquí el llistat de parades del curs 2023-2024: