Aprofitant que s’acosta el Dia de la terra, el departament de ciències ha iniciat un projecte a nivell de centre que acostarà les diferents espècies de ratpenats i ocells insectívors a l’alumnat. L’objectiu és la sensibilització de l’alumnat sobre la necessitat de tenir cura del medi ambient i la conservació de les espècies del nostre entorn natural.
Una de les majors amenaces que pateixen les poblacions dels ratpenats a Catalunya és la pèrdua del seu hàbitat i és per aquest motiu que hem iniciat el projecte penjant 3 caixes-refugi que ajudaran a la seva conservació oferint un lloc on refugiar-se.
Col·laborem voluntàriament amb el Museu de Ciències Naturals de Granollers introduint les dades del seguiment de les caixes al projecte Quirocaixes que es pot consultar a la web ratpenats.org
Rebem el suport i ajuda del rubinenc Jorge de Pedro, anellador expert de l’ICO que també estudia els petits mamífers voladors, que ens va visitar el passat 13 d’abril per supervisar la correcta instal·lació de les caixes al nostre institut.









