Som escola verda

A l’institut tenim un comitè verd.

Però què és un comitè verd? Un comitè verd és un grup d’alumnes, que són els delegats verds de l’institut. Els hem escollit i n’hi ha de cada classe. Els acompanyem tres professors, que els donem eines i els ajudem a tirar endavant els projectes. Altres vegades, els proposem idees i els donem eines per desenvolupar-les.

Aquest grup de joves són els delegats verds d’aquest curs 23-24,els impulsors de les activitats que es duen a terme al centre.

El curs 22-23 vam fer una bicicrítica:

Us compartim el manifest de la Bicicrítica:

7 de desembre del 2022

Avui per a tu, demà per a tots, sempre per al planeta

L’alumnat de l’institut Joan Segura i Valls estem preocupats per la crisi de sostenibilitat i farts de la contaminació. Només tenim un planeta, no el contaminem!

Si féssim servir més el transport públic i la bicicleta estalviaríem molts recursos i CO2. Per això: No cotxe, sí bicicleta. I també patinet, oi? Venir amb bicicleta a l’institut i no amb cotxe reduiria molt les emissions i la contaminació. El cotxe contamina, la bicicleta no.

El mateix passa amb el plàstic: Si fas servir plàstic no ets fantàstic. Estem amoïnats pels residus. Com a escola verda diem no al paper d’alumini. Sí al boc’n roll, no al paper de plata.

Necessitem més transport públic a Santa Coloma! I de qualitat. Utilitzem-lo!

Volem que aquesta bicicrítica serveixi per Començar un camí nou amb les bicis. Vine a l’insti amb bicicleta o en transport públic.

O si no, fes com sempre: Contamina!!!!!

Delegats Verds