Colònies a Serinyà

L’alumnat de 1r a 3r d’ESO va participar d’unes colònies en anglès a Serinyà. Durant aquests 3 dies l’alumnat va realitzar diverses activitats.

Just a l’arribar a la casa de colònies van esmorzar, se’ls va ensenyar el recinte i van fer algunes activitats per trencar el gel. Al llarg dels tres dies van fer diferents jocs cooperatius amb materials diferents tot treballant en equip i potenciant la coordinació entre equips i la competició sana. També van gaudir de diferents esports alternatius com Maçaball, Futbolflag o el Txukbol. I activitats com  geocaching, posar-se dins a bubbles, batalla d’arquers, gimcana pels voltants,…i a les nits activitats nocturnes i vetllada musical.

Van ser tres dies molt intensos i molt divertits on tots i totes van gaudir d’allò més i, a la vegada, van servir per reforçar els vincles entre companys ja siguin del mateix grup classe o d’un altre grup.

En aquest enllaç trobareu les fotografies d’aquests dies.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut