Viatge a Marsella

Els alumnes de 3r d’ESO han anat de viatge a França, Marsella.
Els alumnes així ho han explicat:
El primer dia vam arribar a Marsella. Vam matinar molt per agafar un vol i aprofitar el dia. Estem descobrint racons preciosos de la ciutat com el port de… Llegeix més»

Ja tenim samarretes de l’institut!!

Les samarretes de l’institut ja són aquí! Moltes gràcies a l’AMPA per aquest regal tant per  als alumnes com per als professors. I gràcies a Comercial Florensa per la seva col·laboració en la impressió!

Final territorial del Certamen de lectura en veu alta

Les tres alumnes de 3r d’ESO Sira Martínez, Clàudia Garriga i Lídia Soler es van classificar a la semifinal territorial de Tarragona i van passar a la final territorial. Tot i fer-ho molt bé no van tenir sort. L’experiència va ser molt bona i tot i passar moments de nervis s’ho van passar molt bé!! Enhorabona per haver arribat tan lluny!!

English day

L’alumnat de 1r d’ESO junt amb els alumnes de 6è de primària de les dues escoles i amb la col·laboració d’alguns alumnes de 4t va participar a l’English Day. Va ser una bona experiència i l’alumnat va gaudir moltíssim de la jornada!
L’activitat English Day neix… Llegeix més»

Sant Jordi 2024

Dimarts 23 d’abril  vam celebrar Sant Jordi a l’institut. Per fer-ho vam preparar l’acte a la sala gran del castell on vam començar amb un recital poètic tot intercalant actuacions musicals per part dels alumnes i vam acabar donant diversos premis com els del concurs… Llegeix més»

Prova cangur 2024

Aquest 21 de març tot l’institut ha realitzat la prova cangur. Aquesta és una activitat matemàtica anual, amb el format de concurs individual, promoguda per l’associació internacional  Le Kangourou sans Frontières que es marca com a objectiu la promoció de les matemàtiques entre la gent… Llegeix més»

1r Mercat d’intercanvi, per un futur més sostenible!!

El 22 de març  la comissió d’escola verda ha organitzat el 1r mercat de roba de 2a mà. L’alumnat de tot el centre ha pogut intercanviar roba per colomines i ha estat tot un èxit!!

Per altra banda, i per promocionar aquest mercat, l’alumnat de 1r d’ESO ha fet un vídeo sobre la importància de reutilitzar la roba.

Vídeo promocional:

Gràcies a la comissió verda per la organització i gràcies també a l’alumnat participant!!!

Certamen de lectura en veu alta

Com cada any participem al Certamen de Lectura en Veu Alta. Aquest any les alumnes de 3r d’ESO s’han classificat i passaran a llegir a la final territorial. Enhorabona a tots els lectors i lectores del centre que hi han participat que ho han fet molt bé!!