Els alumnes de 1r d’ESO visiten la ferreteria Ol-Pat

Els alumnes de 1r d’ESO de l’institut han visitat la ferreteria Ol-Pat, on han conegut les eines més emprades i també d’altres de més tradicionals. Ha estat una activitat organitzada des de l ‘àrea de Tecnologia per tal d’aprofundir en el temari de l’assignatura.Llegeix més»

Reunions d’inici de curs

Benvolgudes famílies,
Us fem arribar el calendari de reunions dels tutors amb les famílies de cada curs. Com sabeu aquestes reunions són molt interessants per conèixer el plantejament del curs i resoldre els dubtes que puguin sortir.
Dilluns 8 d’octubre. 18h. Reunió de 1r d’ESO
Dimarts 9 d’octubre.… Llegeix més»

Iniciem: Un nou programa a 4t d’ESO

Comencem nou curs i des de l’Institut volem compartir amb vosaltres una nova perspectiva educativa:: aconseguir que cap noi i noia acabi la secundària sense haver descobert i provat els seus talents i interessos.
Amb aquest horitzó definit ens posem en camí, un pas rere l’altre.… Llegeix més»