Projecte de construcció de prestatgeries pel taller

Cliqueu a la imatge per accedir a l'àlbum de fotos.
Cliqueu a la imatge per accedir a l’àlbum de fotos.

Una part de les pràctiques de taller de tercer de l’ESO del passat trimestre les vam dedicar a construir la nova prestatgeria de l’aula-taller.

Amb una bona quantitat de taulons, llistons, cargols, femelles, tirafons… i amb l’ajut de tots i totes les alumnes de tercer hem construït aquesta prestatgeria de més 4 metres d’amplada per 2,5 metres d’alçada i 52 centímetres de fondària.

Amb aquest projecte constructiu per una banda hem solucionat la necessitat de disposar de més espai per l’emmagatzematge d’eines, materials i projectes constructius de l’alumnat, i per una altre hem pogut treballar de manera aplicada diferents continguts del currículum relacionats amb el procés tecnològic i les estructures.

Clicant a la imatge trobareu un petit reportatge fotogràfic perquè us pugueu fer una idea de la feina que ha suposat.

Carles Serra, professor de Tecnologia