La Mirada del Poeta – Francesc Parcerises

mirada

Benvolgudes famílies,

El proper divendres, 2 de juny, es farà a Tordera una nova edició de La Mirada Del poeta. http://teatreclave.cat/lamirada/actecentral

L’acte central de La Mirada del poeta 2017 serà a les 21.30h i consistirà en una passejada poètica per diversos indrets de Tordera durant la qual tindran lloc intervencions artístiques centrades, totes elles, en l’obra de Francesc Parcerisas. La Mirada del poeta és un projecte conjunt de l’Ajuntament de Tordera, la Fundació Teatre Clavé i la Biblioteca de Tordera, amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Enguany el nostre alumnat hi té una participació directa perquè és el responsable de la infraestructura que es podrà observar a la Plaça del teatre Clavé, de l’àudio musicat d’un dels poemes de Francesc Parcerisas i de l’acompanyament de tots els assistents durant el recorregut que es farà durant l’acte.

Per assistir-hi com públic és imprescindible recollir de manera anticipada una entrada, gratuïta. Els punts de distribució de les entrades són el Teatre Clavé, la Biblioteca de Tordera o l’Institut Tordària.

Francesc Parcerisas ja ha escoltat la interpretació que el nostre alumnat ha fet d’un dels seus poemes i té moltes ganes de veure tota la resta, així com de conèixer l’alumnat que ha fet possible una part important d’aquest esdeveniment cultural. És per això que ens agradaria poder comptar amb la vostra assistència i participació, juntament amb els vostres fills i filles, el proper dia 2 de juny. Segur que quedareu agradablement impressionats de la feinada que han fet i del goig de gaudir d’un acte tan important i participatiu com aquest.

Us hi esperem!

Rosa Clar Martínez