Eleccions al Consell Escolar

Benvolguts, benvolgudes,

Des de la direcció del centre us informem que s’inicia el procés per a la renovació dels membres del Consell Escolar, que en el cas del nostre centre afecta a tots els sectors representats: professorat, PAS, alumnat i famílies.
El nombre de representants necessaris és:
  • Sector professorat : 2 persones
  • Sector alumnat i famílies: 2 (famílies) + 1 (alumnat)
  • Representant PAS: 1 persona
Us hem enviat un correu on adjuntem el document que cal omplir per a aquelles persones que us vulgueu presentar com a membres electes. També en teniu a disposició a la secretaria del centre, en format paper.
Per tal de lliurar-lo, el podeu enviar al mateix correu que us hem enviat si el signeu digitalment o portar-lo a secretaria si el signeu manualment.
El termini de lliurament és fins el dia 9 de novembre.

El calendari electoral serà el següent:
  • 2 de novembre: Podeu consultar el cens electoral (que estarà penjat al suro del vestíbul, al costat de consergeria) per comprovar que totes les vostres dades són correctes.
  • 8 de novembre: Sorteig de les meses electorals.  Comunicació del resultat a les persones implicades i convocatòria de la data i l’hora per a constituir les meses. Per tal de fer aquest sorteig, es faran servir les dades del cens electoral del centre.
  • 10 de novembreconstitució de les meses electorals.
  • 13 de novembrepublicació de les meses i de la convocatòria d’eleccions. Els candidats i candidates poden fer difusió de la seva candidatura (repartint documents en paper; emprant les xarxes socials; a la pàgina web del centre) fins el dia 21 de novembre.
  • 20 de novembre: jornada electoral de 8h a 16h.
  • 27 de novembreconstitució del nou consell escolar i elaboració de l’acta de constitució amb la signatura de tots els membres.
Per tal de portar a terme tot el procés electoral, cal la participació de supervisors i supervisores dels sectors de Famílies i d’alumnat. Adjuntem document per a cada sector si esteu interessats/des a vigilar que tot funcioni correctament a la mesa del vostre sector duran el dia de les votacions. El termini per al lliurament de la documentació és el dia 17 de novembre.

Us animem a totes i a tots a participar en aquestes eleccions per formar part de l’òrgan que regeix la vida del centre escolar.
PRESENTEU LES VOSTRES CANDIDATURES!!!

VOTEU!!!
LA VOSTRA PARTICIPACIÓ ÉS IMPRESCINDIBLE PERQUÈ EL NOSTRE CENTRE SIGUI REALMENT COMUNITAT EDUCATIVA