APADRINAMENT DE PLANTES

Tordera, 14 de Setembre de 2018

Benvolgudes Famílies,

Com ja sabeu, el nostre institut és de nova creació i per aquest motiu encara resta molt per fer en l’enjardinament dels espais exteriors.

Des dels inicis de la creació de l’institut es va començar un projecte d’hort i enjardinament que es va aprofundir més el curs passat amb el recolzament de les famílies.

Aquest curs escolar volem tirar endavant l’ampliació del projecte amb un nou repte:

L’APADRINAMENT DE PLANTES

Per tal de fer-lo possible, cada família podrà aportar una planta (preferiblement els dimarts) i durant tot el curs l’alumnat que l’apadrini en farà el seguiment. Així aconseguirem tenir un espai verd i bonic per gaudir-ne tots, alhora que contribuirem a l’intercanvi d’espècies vegetals interessants per la biodiversitat, fomentant aixi l’interès per l’ecologia.

Us agraïm per endavant la vostra col·laboració per tal de fer realitat aquest projecte i poder gaudir-ne tota la comunitat.

El conjunt de la comunitat educativa