4a. Trobada d’ Instituts Projectants

IMG_20170506_124545L’institut de Tordera va participar en la 4a Trobada d’Instituts Projectants. Aquest dissabte passat dia 6 de maig ens vam reunir tot el professorat que pertany a la xarxa d’Instituts Projectants, a l’INS Cornellà. La trobada fou molt interessant, ja que vam fer una posada en comú sobre temes que tractem diàriament amb l’alumnat. Compartir les nostres experiències amb altres professionals de la docència amplia la nostra formació. El nostre l’objectiu: millorar la qualitat dels projectes que estem treballant amb els alumnes.

Els nodes, que abordem de manera transversal i  que es van treballar van ser: L’avaluació, la diversitat de l’alumnat, organització de projectes, direcció, metodologies, convivència entre altres temes vinculats directament amb la nostra feina diària.

La trobada següent la farem el novembre del curs vinent.

Per a més informació sobre instituts projectants podeu consultar la pàgina:

Escola Nova 21 – Aliança per un sistema educatiu avançat