30 d’octubre: sortida al COSMOCAIXA

Benvolgudes famílies,

Aquest proper divendres 30 d’octubre l’alumnat del centre realitzarà una sortida al COSMOCAIXA a Barcelona en el marc del projecte “L’Univers”. L’objectiu és fer una primera presa de contacte amb els conceptes de biologia i astronomia que es tractaran en aquest projecte.

La sortida del centre es farà després de les dues primers classes (és a dir, els alumnes han d’arribar al centre a l’hora habitual) i l‘arribada serà aproximandament a les 15:00h. Com que arribarem fora de l’horari de transport escolar, aquest dia no hi haurà servei de transport escolar, haureu de venir a buscar els vostres fills i filles a l’institut.

L’alumnat caldrà que porti:

• Els dos esmorzars.
  • Llibreta de projectes i estoig.

Gràcies,

L’equip de professors