Vaga d’estudiants

Benvolgudes famíles,

Aquest matí, l’alumnat de 3r d’ESO ha sol·licitat reunir-se en assemblea, s’ha informat dels motius pels quals el Sindicat d’Estudiants ha convocat una vaga i ha acordat adherir-s’hi per majoria. Ha fet una votació en la qual han sortit 51 vots a favor, 1 en contra i 7 abstencions.

Els nois i les noies s’han informat també prèviament del que suposava aquest fet: perdre classe i haver de recuperar el contingut impartit pel seu compte. Així doncs, l’alumnat que no faci vaga, farà classe normal. El servei d’autobusos no es veurà afectat.

L’equip directiu els ha explicat que, d’acord amb la legislació vigent, l’alumnat de segon cicle té dret a vaga, però com que són menors d’edat, necessiten una autorització explícita de la família per poder-ne fer. Han acordat fer una circular que han lliurat aquest migdia a casa i que han de lliurar necessàriament demà al matí a les 8h. Si no la porten, no podran fer vaga.

L’equip directiu ens hem informat, llegint la documentació que ells han consultat, i la vaga per la qual ells han demanat permís està convocada únicament per al dia 28 (podeu consultar la informació al següent enllaç: http://www.sindicatdestudiants.net/). Si considereu que els heu de donar autorització per fer vaga, hauria de ser només per al dia 28.

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment.

Cordialment,

L’equip directiu