Projecte Olisses

El passat dimecres 20 de setembre els alumnes de 3r d’ESO van tenir l’oportunitat de conèixer la campanya OLISSES ja que Jordi Saavedra va venir a fer-nos-en una xerrada. Aquesta activitat estava lligada al Projecte que estan fent, UP2U, que va tant de sostenibilitat com de reciclatge. OLISSES és un projecte d’oli domèstic usat. La Fundació Aspronis transforma el 100% de l’oli recollit en biodièsel, combustible respectuós amb el medi ambient. Al mateix temps, aquest projecte vetlla per la integració laboral i social de persones amb diferents discapacitats.

Els alumnes de 3r es van ocupar de difondre la campanya als altres cursos i, ara mateix, hi ha moltes famílies engrescades a participar-hi.

Recordeu: només cal que aboqueu l’oli domèstic usat a l’envàs i el porteu a l’institut un cop estigui ple. Llavors, us en donarem un altre de buit perquè el torneu a omplir.

Us agraïm per endavant la vostra col·laboració per ajudar a millorar el medi ambient que tots compartim!