Aquest curs, l’Institut Tordària ha començat a aplicar les Situacions d’Aprenentatge i, de la mateixa manera, que es va fer amb les primeres al novembre, les dues últimes setmanes del trimestre les dediquem a les Situacions d’Aprenentatge.
L’alumnat de 1r treballa la conscienciació ètica per conèixer la importància de cuidar i respectar la flora i la fauna del nostre entorn. A més, se’n vol fer difusió a la població de Tordera a través de la creació de contes de temàtica mediambiental.
L’alumnat de 2n treballa la cultura i les tradicions catalanes per tal d’arrelar l’alumnat al propi entorn. El producte final és la creació d’un cap gros i d’una campanya perquè tots els centres educatius de Tordera tinguin el seu cap gros per afegir-los a la colla gegantera de Tordera.
L’alumnat de 3r s’està documentant sobre els millors punts d’interès de Tordera per elaborar-ne una guia plena de recomanacions (entorn natural, entorn urbà, gastronomia, rutes, fires i mercats…)!
L’alumnat de 4t està treballant els diferents tipus d’exili per fer-ne una exposició oberta al públic i recaptar diners per a una ONG.
Si voleu seguir com es desenvolupen les Situacions d’Aprenenentatge, podeu fer-ho a través de les nostres xarxes socials!