Sortida de 3r d’ESO: Camp d’Aprenentatge a Tuixent!

Dimarts 21 de febrer, l’alumnat de 3r d’ESO va marxar del Tordària a les 8 h del matí per fer una sortida de tres dies de Camp d’Aprenentatge a Tuixent.

Els camps d’aprenentatge (CdA) són serveis educatius de suport curricular que tenen l’objectiu de promoure l’aprenentatge competencial de l’alumnat a partir d’activitats didàctiques en entorns naturals, socials i culturals singulars de Catalunya.

En un principi, la sortida s’havia de fer unes setmanes abans, però a causa de la falta de neu es va ajornar i, tot i que hi ha hagut canvis logístics, finalment han pogut marxar aquesta setmana (del 21 de febrer fins al 23 de febrer).

Al llarg d’aquests tres dies, doncs, faran activitats relacionades amb l’entorn, com ara esquí de muntanya, i treballaran la cohesió de grup i el treball en equip amb tallers com el d’elaborar crema de calèndula!

De moment, estan gaudint molt i l’experiència està sent molt positiva!