L’alumnat de 2n d’ESO visita el Museu del Cinema de Girona

El passat 15 de novembre els alumnes de 2n d’ESO van fer una sortida a Girona, concretament, al Museu del Cinema per aprendre què hi ha darrere de les càmeres i com es fa un curtmetratge.

Quan van arribar, van aturar-se a la Plaça de l’1 d’Octubre per esmorzar i van dirigir-se a les portes del Museu. Abans d’entrar-hi, es van dividir en dos grups (per no ser un grup tan nombrós) i se’ls va explicar tot el que es faria en el Museu: primer rebrien una formació sobre cinema i després prepararien un curtmetratge de tres escenes.

Així doncs, van haver de posar en marxa la seva imaginació i creativitat, van triar i repartir rols, com ara directors/es, guionistes, càmeres, decoradors/es, actors i actrius, van escriure un guió, van escollir el decorat més adequat i van començar a gravar!

Quan van acabar, els dos grups es van retrobar a la Plaça de l’1 d’Octubre i ja els esperava l’autobús per tornar cap a casa.

L’experiència va ser molt bona, ja que es van sentir com autèntics professionals del cinema. Ben aviat podreu veure el resultat dels curts a les nostres xarxes socials, no us ho perdeu!