Intercanvi lingüístic a Milà!

Avui, 1 de febrer, vint-i-quatre alumnes del Tordària (de 1r a 4t d’ESO), acompanyats per tres professores, han iniciat la seva estada lingüística a Milà que tindrà una durada de cinc dies. Gràcies a aquesta experiència, conviuran amb 24 famílies que els acolliran a casa seva i, d’aquesta manera, posaran en pràctica i podran millorar el seu anglès oral.

Fins diumenge 5 de febrer, doncs, l’alumnat gaudirà d’aquesta experiència tan enriquidora i a l’abril seran els alumnes d’Itàlia els qui vindran aquí. El centre amb qui es fa l’intercanvi és l’Instituto San’t Angela i l’alumnat italià que hi participa és de segon d’ESO.

Si no us voleu perdre cap detall de l’experiència, seguiu-nos a Instagram i Twitter!