Ha acabat la primera situació d’aprenentatge!

Les situacions d’aprenentatge ja han acabat i les impressions que ens enduem, tant professorat com alumnat, són molt positives!

Els alumnes de 1r d’ESO han proposat (i aplicat) millores per al pati: han animat les estones d’esbarjo amb murals i han aprofitat cada racó del pati perquè tothom en pugui gaudir (han pintat, han arreglat espais, han fet dibuixos a terra, han creat nous jocs, etc.).

Els alumnes de 2n d’ESO han fomentat la inclusió al centre, han penjat cartells per informar-nos i conscienciar-nos sobre la importància de la inclusió per evitar qualsevol mena de discriminació i n’han fet molta difusió a través de vídeos i TikTok’s!

Els alumnes de 3r d’ESO han muntat el festival de Nadal i han dissenyat, des de zero, tres obres teatrals que representaran el dia 20 de desembre. Tothom hi és convidat!

Finalment, els alumnes de 4t d’ESO han organitzat la Diada del Tordària on es faran activitats, com ara una marxa popular, per recaptar diners i poder anar de viatge de fi de curs de gorra!

Les valoracions, tant del procés com del resultat final, han estat molt positives, ja que l’alumnat ha après a treballar amb grup, s’ha relacionat amb companys nous, ha sigut emprenedor i creatiu i ha cooperat per tirar endavant el projecte amb equip!

Ara el professorat ja està treballant en la segona situació d’aprenentatge en què, a diferència de la primera en què els productes han anat dirigits al Tordària, els productes finals recauran directament en el poble, Tordera.

Seguiu-nos a les xarxes socials per estar al dia de tot el que es cou al Tordària!

L'equip docent bufa les espelmes per celebrar la primera situació d'aprenentatge!