Dijous, 19 de desembre: veniu a veure’ns!!!

Benvolgudes famílies,

Us convidem aquest proper dijous, dia 19 de desembre de 2019, a les 12 del migdia, per mostrar-vos una part de la feina que s’ha fet aquest primer trimestre en el marc dels projectes i els àmbits lingüístic i artístic.
Visitareu una fira científica organitzada per l’alumnat de 2n; una parada de tintinaires on trobareu productes sobre Tintín elaborats per l’alumnat de 1r i una exposició guiada per l’abans, el durant i el després de la guerra, a càrrec de l’alumnat de 4t.
I, a més, podreu degustar un esmorzar preparat al propi centre on, si ho voleu, podreu col·laborar amb el viatge de fi de curs de l’alumnat de 4t.
Aprofitem per recordar-vos que divendres 20 de desembre no hi ha classe i que tenim destinat de 8 a 11.30 perquè vingueu a recollir les notes amb els vostres fills i filles, segons heu acordat
amb el vostre tutor o tutora.
Us esperem a tots i a totes!!!
Equip Docent