Dia internacional de la Pau i la No-Violència

El dia 30 de gener vam celebrar el dia internacional de la Pau i la No-Violència fent una activitat conjunta amb tot l’alumnat.

Aquestes alumnes es van encarregar de dibuixar un mural ben gros amb la silueta del colom de la pau, el símbol de la pau i la paraula “PAU”.

1r d’ESO: Naiara Caruana

2n d’ESO: Núria Serra

3r d’ESO: Gina Lopez

Un alumne de cada curs ens explica la seva experiència sobre l’acte:

1r d’ESO: Kevin Salvador

Jo aquest dia he reflexionat i he pensat les coses que podríem millorar. Per exemple: que els alumnes tornin a tenir ganes d’estudiar, que els pares no s’enfadin contínuament, que no hi hagi més guerres, que els pobres ja no ho siguin, que no contaminem més el món i que tots ens poguéssim portar bé entre tots, que la gent no faci bullying o piquin als altres per com són, etc. Si un és gras, petit, lleig o llest, encara que tingui ulleres o no entengui el nostre idioma o pel que sigui, és igual. S’ha de respectar a tothom, SEMPRE!!!

2n d’ESO: Alba Morata

M’ho he passat molt bé. A classe, ens han posat la cançó “Imagine” de John Lenon. M’ha agradat perquè la lletra parlava de com podria ser un món millor. Després, ens han repartit un colom blanc a cadascú on havíem d’escriure un desig pel món i jo he posat una frase de la cançó “compartir el món sencer”. Al final, vam sortir tots els alumnes al porxo per enganxar els coloms de paper al mural.

3r d’ESO: Ainhoa Iglesias

Tot ha estat molt bonic. Poder pensar i escriure els nostres propis missatges de pau ens fa pensar en el que volem de veritat per nosaltres i pel món. El missatge de pau que ha compartit amb nosaltres la directora ha estat, per a mi, molt inspiradora.