DIA 8 DE MARÇ: JORNADA DE VAGA GENERAL

Benvolgudes famílies,

S’ha convocat una vaga general per al proper dimecres 8 de març en defensa dels drets de la dona. Tant l’alumnat de 3r d’ESO com una bona part del claustre, han decidit sumar-s’hi.

D’acord amb el que estableix l’Ordre del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, hem establert els serveis mínims prescriptius. És per aquest motiu que no es faran les classes de manera habitual per a l’alumnat que assisteixi al centre.

Agraïm d’avançada la vostra comprensió.

L’equip docent

Us afegim la nota que l’alumnat de 3r ha facilitat a l’equip directiu:

8 de Març: Vaga General Estudiantil

Benvolgudes famílies,

Les noies de 3r de l’institut Tordària volem participar a la vaga que es convoca des del sindicat d’estudiants de Catalunya el dia 8 de març, a favor d’una societat més justa i igualitària.

Els estudiants creiem que és necessari mostrar la nostra indignació de manera organitzada i contundent, per això redactem aquesta acta per participar activament en aquesta vaga.

Aquesta vaga general no és una vaga a l’ús, i no només afecta les fàbriques, oficines o despatxos, es tracta d’una crida contra qualsevol tipus de violència i discriminació que viuen les dones.

I si sóc home i vull participar-hi?

Criem que els homes també tenen dret a protestar per les injustícies que estan patint les dones, i és necessari tenir el seu recolzament.

Hem recollit signatures entre els dos grups de 3r i n’hem reunit un alt nombre, per la qual cosa ens adherim a la vaga. És per això que us demanem a les famílies que ens autoritzeu a exercir el nostre dret i ens signeu el justificant per a la direcció del centre.