Comencem amb l’orientació postobligatòria

Aquesta setmana començarem l’orientació postobligatòria amb l’alumnat de 4t que ja encara la recta final de la seva etapa a l’ESO. Durant les properes setmanes, prèvies a les preinscripcions als centres de Batxillerat i Cicles Formatius, presentarem tota l’oferta de la zona per poder seguir el camí d’aprenentatge i formació.

En aquesta presentació que hem preparat des del centre, volem ajudar a facilitar la tria a l’alumnat i a les seves famílies. Esperem que sigui del vostre interès i us resulti d’utilitat.