El Tordària celebra Sant Jordi!

Ja ha arribat l’abril i això vol dir que s’acosta Sant Jordi. Aquest any, però, la diada cau en diumenge, de manera que al Tordària ho celebrem el divendres!

També cal recordar que la festivitat coincideix amb l’estada lingüística d’alumnes italians de l’institut Sant’Angela, després que una part del nostre alumnat hi passés uns dies allà el febrer passat. Per aquest motiu, enguany la celebració serà molt especial.

Divendres 21, a les dues últimes hores, el Tordària es vestirà de roses i llibres per celebrar Sant Jordi. Durant aquesta franja, tindrà lloc un mercat d’intercanvi de llibres (tant l’alumnat com els i les docents i lesd famílies podran portar llibres, còmics, revistes…, de segona mà i, a canvi, podran triar llibres que es trobin en el mateix estat). Així doncs, al llarg d’aquesta setmana, podeu anar buscant llibres que tingueu al prestatge agafant pols i donar-los vida en el mercat d’intercanvi de llibres de segona mà!

A més, se celebrarà el Concurs de Sant Jordi del Tordària 2023 en què participaran alumnat, professorat i famílies! El concurs inclou 3 categories, de manera que tothom pot escollir aquella que més l’inspiri! Les categories són les següents: LITERÀRIA (poesia o narrativa breu), ARTÍSTICA (escultura, papiroflèxia, manualitats, composició musical…) i CULINÀRIA (receptes de cuina). El jurat serà format per un grup d’experts del professorat i, per a cada categoria, es donaran tres premis ben atractius!

Primer premi:

2 menús per al restaurant TOTORO

Segon premi:

2 entrepans i 2 refrescs al bar XIC

Tercer premi:

Lot de còmics manga (a escollir)

Consulteu AQUÍ les bases del concurs. No deixeu passar el termini de presentació!

Ja tenim ganes que arribi Sant Jordi! El celebrareu amb nosaltres?