Calendari de final de curs

Setmana 12 a 16 de juny

Horari: de 8h a 14.30

Activitats específiques de la setmana:

• Tota la setmana: Tancament del projecte de l’Illa Misteriosa i activitats de valoració amb l’alumnat.

• 14, 15 i 16 de juny: recuperacions de la tercera avaluació.

Setmana 19 a 21 de juny

Horari: de 8h a 14.30

Activitats específiques de la setmana:

• 19 de Juny: Tutoria de valoració del curs. Preparació de la Jornada amb les famílies.

• 20 de Juny: Jornada amb les famílies. Visita guiada on es mostrarà, a través de diferents tallers preparats per l’alumnat i el professorat, tot el que s’ha fet als Projectes, a les Matèries i a les Optatives, al llarg del curs.

Organització:

Famílies de 1r: fareu la visita de 9.30h a 11.30h

Esmorzar de germanor: a les 11.30h tots (famílies de 1r i de 2n, alumnat, equip docent i PAS)

Famílies de 2n: fareu la visita de 12h a 14h

• 21 de Juny: Jornada d’activitats dins i fora del centre. Sortida de descoberta de l’entorn, amb pujada a l’ermita de St. Andreu i joc de geolocalització. Comiat del curs.

Setmana 26 de juny al 2 de juliol

Horari: de 8h a 14.30h

Activitats específiques de la setmana:

• 26 de juny: Lliurament de notes a l’alumnat i les seves famílies. Els tutors faran entrevistes individuals a cada alumne/a i la seva família per lliurar-los les notes de final de curs i per fer una valoració global del curs i de les expectatives del noi o noia. Cada família rebrà una comunicació per part del tutor per acordar l’horari de l’entrevista.

• 27 de juny: Reunió de tancament amb les famílies de 1r i de 2n a les 17.30h, a l’Institut.