Ajuts econòmics per a l’assistència a Casals d’estiu i Colònies

Des del 12 de juny i fins al 31 d’agost de 2023, es pot presentar la sol·licitud d’ajut econòmic individual per a fer front al pagament de Casals d’estiu i/o Colònies, durant el període de vacances escolars d’estiu 2023, adreçats a famílies amb menors a càrrec empadronats i residents a Tordera, i que compleixin els requisits establerts a les Bases Reguladores.
Beneficiaris i requisits

Beneficiaris:

• Menors entre 3 i 17 anys empadronats i residents a Tordera
  • Inscrits i que realitzin un Casal d’estiu i/o Colònies preferentment organitzat per l’Ajuntament de Tordera, entitats o empreses gestores del municipi, durant el període de vacances escolars d’estiu 2023.
  • La unitat familiar dels quals no superi el llindar màxim de renda establerta en la present convocatòria o presentin risc d’exclusió social.

Requisits:

• El/La menor beneficiari/a ha de tenir una edat compresa entre 3 i 17 anys.
  • El/La menor beneficiari/a ha d’estar empadronat i residir al municipi de Tordera.
  • El/La menor beneficiari/a ha d’estar inscrit/a i realitzar un Casal d’estiu i/o Colònies, organitzada preferentment per l’Ajuntament de Tordera, entitats o empreses gestores del municipi o d’altres municipis, durant el període de vacances escolars d’estiu 2023.
  • Pertànyer a una unitat familiar amb una renda mensual disponible per persona (RMDp) inferior a 684,61€.

Documentació a aportar
  • Sol·licitud d’ajut econòmic per a l’assistència a Casals d’estiu i colònies.
  • Pressupost i/o factura del cost del Casal d’Estiu i/o Colònies.
  • Vida laboral dels membres de la unitat de convivència majors de 16 anys, en cas d’activitat laboral. *
  • Nòmines dels darrers 3 mesos dels majors de 16 anys.
  • Certificats o resolucions que acreditin la percepció d’una pensió o ajut emès per l’Institut Nacional de la Seguretat Social amb detall de l’import i el període de cobrament o certificat de no cobrar cap ajut, prestació o pensió.*
  • Certificat de prestacions econòmiques  amb detall de l’import dels 3 últims mesos emès pel SEPE o certificat de no cobrar cap ajut, en cas de persones en situació d’atur.*
  • Declaració de Renda del darrer exercici  i/o altres documents justificatius, en cas de persones autònomes.*
  • Certificat de ser perceptor de la Renda Garantida de Ciutadania.*
  • Rebuts de lloguer o hipoteca liquidats dels darrers 3 mesos.
  • Certificats de discapacitat en vigor superior al 33% de qualsevol dels membres de la unitat familiar.*
  • Resolució de grau de dependència de qualsevol dels membres de la unitat família.*
  • Acreditació de la situació de violència de gènere.
  • Títol acreditatiu vigent de Família nombrosa.*
  • Títol acreditatiu vigent de Família monoparental.*
  • Justificant d’acolliment familiar (resolució DGAIA, resolució judicial…).
  • Autoritzacions de consulta de dades personals a altres administracions públiques dels membres majors de 16 anys de la unitat familiar.

Podeu presentar la sol·licitud i consultar més informació AQUÍ