La Fàbrica de Lied i l’INS Tordària, prefinalistes als Premis Baldiri Reixach!

Estem molt contents!!!! Ens hem presentat als Premis Baldiri Reixach en la categoria Baldiri Connexions i ens han seleccionat com a prefinalistes!!!!

Aquesta categoria uneix escoles i artistes per formar binomis transformadors. Moltes gràcies, La Fàbrica del Lied, per triar-nos com a partners del vostre projecte de música i dansa El galliner de Cambridge. Heu sabut aprofitar la nostra situació d’aprenentatge Guerra i exili per fer-la viure a l’alumnat a través de l’art, amb l’expertesa dels coreògrafs convidats, la música de Robert Gerhard, la poesia de Josep Carner i el lideratge del nostre professor de música Jordi Mas Ferrer.

Tant si guanyem com si no, l’experiència ha valgut molt la pena i esperem poder mostrar-la quan la situació de pandèmia acabi i ens puguem retrobar alumnat, famílies i entorn proper. De moment, però, us deixem un tastet d’imatges de l’activitat.