Sortida al castell de Montsoriu

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana farem una sortida al castell de Montsoriu per tal d’aprofundir en l’Edat Mitjana, dins el projecte Temps de Trobadors que estem realitzant.

• Grups 1 de projectes: dimarts 27 de setembre
  • Grups 2 de projectes: dimecres 28 de setembre

Sortirem a les 8 del matí i tornarem a les 14.30h, així doncs no afectarà el servei de transport escolar.

Els nois i les noies han de portar l’esmorzar habitual i aigua, així com la motxilla amb la llibreta de projectes i l’estoig.

S’ha repartit un full informatiu a tot l’alumnat que s’ha de tornat signat per tal d’assegurar-nos que esteu assabentats de la sortida.

Cordialment,

L’equip docent