Recordatori colònies 2n d’ESO

Benvolgudes famílies de 2n d’ESO,

Des de direcció ens demanen que us recordem que l’alumnat que no vagi de colònies ha d’assistir obligatòriament al centre. En cas que no ho facin, sel’s comptarà com a falta d’assistència. Si hi ha una causa de força major, han de portar el justificant abans de les colònies.

No vam posar aquesta informació a la circular perquè encara no sabíem que faltaria alumnat. Ho vam publicar, però, a la pàgina web.

Els nois i noies de 2n estan assabentats d’aquest tema perquè se n’ha parlat molt a les tutories. Les colònies són una activitat pedagògica que es fa perquè l’alumnat treballi alguns dels valors més importants que volem transmetre al centre i és una demanda que sorgeix directament de l’alumnat i de moltes famílies. Per tant, si hi ha alumnes que decideixen que no hi volen anar, han de fer les activitats a l’institut.

Cordialment,

AFA INS de Tordera