Escape room

En temps de confinament l’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat un projecte creant jocs d’escapes room, us convidem a jugar-hi.
Hi ha enigmes de tota mena. Podreu aconseguir sortir?????
Accepteu el repte de Tordària?????

Pla de reobertura de centre

El dimecres 20 de maig el PROCICAT va aprovar el Pla de Reobertura de Centres
Educatius en Fase 2 de desescalada, que és la primera que permet l’obertura de centres i que conté les mesures que els documents específics emesos per les autoritats sanitàries han establert.… Llegeix més»

Beques de llibres pel curs 2020/21

S’obre la convocatòria per demanar ajuts pels llibres escolars pel curs 2020-21
Des de dilluns 1 de juny i fins el proper dia 23 romandrà oberta la convocatòria per demanar ajuts per poder obtenir els llibres escolars pel curs 2020-2021 pels alumnes de P3, P4 i… Llegeix més»

Transport escolar per al curs 2020-21

S’obren les sol·licituds telemàtiques de transport escolar per al curs 2020-21 i la convocatòria de bonificacions per aquest servei
Les famílies interessades a utilitzar el servei de transport escolar durant el curs 2020-2021 hauran de realitzar la sol·licitud d’inscripció obligatòria a través d’una instància específica i… Llegeix més»

S’activa la passarel·la de pagaments

A partir d’avui tenim activa la passarel·la de pagament amb la que les famílies podreu fer les aportacions econòmiques per al material i les sortides vinculades a projectes. Si teniu qualsevol dubte o incidència, podeu escriure a secretaria@insdetordera.cat

Dia de l’educació física… a casa!

El 28 d’abril és el dia de l’educació física al carrer, però a causa de la situació que estem vivint aquests dies provocada pel coronavirus, la proposta canvia i ho farem A CASA! No ens quedarem sense allò que considerem important, la realització d’activitat física… Llegeix més»