APADRINAMENT DE PLANTES

Tordera, 14 de Setembre de 2018
Benvolgudes Famílies,
Com ja sabeu, el nostre institut és de nova creació i per aquest motiu encara resta molt per fer en l’enjardinament dels espais exteriors.
Des dels inicis de la creació de l’institut es va començar un projecte d’hort i enjardinament… Llegeix més»

INSCRIPCIONS EXTRAESCOLARS

Benvolgudes Famílies, avui s’ha repartit a tots els alumnes la circular per inscriure’s a les extraescolars. Us informem que aquest curs les inscripcions es fan online.

Recordatori!!!

Benvolguts alumnes,
Us recordem que alguns de vosaltres encara no heu passat a recollir les notes de l’avaluació extraordinària de setembre. És necessari que vingueu dilluns vinent, dia 10 de setembre, de 9.30h a 12h.
Us esperem a tots i a totes dimecres, 12 de setembre, a… Llegeix més»

COMENCEM!!!

Benvolguts alumnat i famílies,
L’equip directiu i el professorat ja ens estem posant les piles per a l’inici del nou curs. Per tal que vosaltres també ho aneu fent, us recordem les dates més importants:
RECUPERACIONS
L’alumnat que ha de recuperar només ha de venir en les hores… Llegeix més»

Reunions d’inici de curs

Benvolgudes famílies,
Les reunions d’inici de curs amb vosaltres les farem en les dates següents:
Famílies de 1r d’ESO: dilluns, 10 de setembre a les 17.30h.
Famílies de 2n, 3r i 4t d’ESO: dilluns 24 de setembre a les 18h.

HORARI D’ESTIU

Benvolgudes famílies,
A partir de dimarts vinent, dia 5 de juny, iniciem l’horari d’estiu. La jornada lectiva serà de 8 del matí a 13 del migdia.

Degut a que des del dia 5 i fins a final de curs tots els centres educatius de Tordera fem el… Llegeix més»