Jornada de portes obertes de l’ESO

Benvolguts

Ahir, a les 9.30, l’institut Can Roca va obrir les portes a les famílies que han de triar el centre perquè els seus fills facin 1r d’ESO. De mica en mica, l’alumnat que feia de guia va anar arribant: uns nerviosos, altres contents perquè repetien l’experiència del curs passat… Mentre esperaven que arribessin les famílies, anaven repassant els espais i el que havien de dir. De seguida també va començar a arribar el professorat i el personal d’administració que ha col·laborat controlant espais, responent preguntes, posant cadires o fins i tot fent de guia.

A les 10.00 en punt vam obrir les portes i un bon grup de famílies van entrar. Es van distribuir els visitants amb els guies i van conèixer les instal·lacions a partir de les explicacions sinceres i planeres del nostre alumnat. Quan acabaven la visita, les famílies van rebre més detalls de l’equip directiu i resolien dubtes. Així van anar passant les hores entre l’emoció de les famílies i alumnes de sisè que ens visitaven, també la seva preocupació per no saber on els seus fills farien 1r d’ESO el curs vinent i la il·lusió dels nostres alumnes sent protagonistes de la jornada. A les 13.45 vam tancar el centre.

Va ser un dia diferent. Una experiència que també fa escola i que omple la motxilla del nostre alumnat amb experiències positives.

Moltes gràcies als nois i noies que han volgut i han pogut dedicar unes hores del seu cap de setmana a ensenyar el seu centre, i també al professorat i personal d’administració.

Salutacions.

L’equip directiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *