Sant Jordi 2025

El passat dia 23 vam celebrar la Diada de Sant Jordi a l’institut i, com sempre, es va fer el lliurament dels premis del Concurs literari i del Concurs de cartells. L’acte fou presentat per alumnes de batxillerat i va comptar amb la participació del… Llegeix més»

El món de les abelles

Aquesta setmana l’alumnat de 1r ESO ha visitat la Casa Nova de l’Obac per descobrir el fascinant món de les abelles. Van realitzar dues activitats, una a l’aire lliure i una altra a l’interior del mas. Per una banda es va fer una passejada per… Llegeix més»

Intercanvi amb alumnat de Saintes

Del 30 d’abril al 4 de març ens van visitar un grup d’estudiants de l’institut Bellevue de Saintes (França). Aprofitem per donar les gràcies a totes les famílies amfitriones per fer que la trobada fos un èxit, una setmana intensa i plena d’activitats. Els companys… Llegeix més»

Ruta de l’exili

L’alumnat de segon de batxillerat està fent la ‘Ruta de l’exili’. El 2 d’abril van visitar el MUME (a la Jonquera), la Mina Canta i van fer el pas pel coll de Lli. Avui han anat a la Maternitat d’Elna, al Memorial del camp de Ribesaltes i a Perpinyà.