Mobilitat ERASMUS

El passat 13 d’Octubre un alumne del cicle superior d’Administració,  va iniciar les pràctiques  dins del programa ERASMUS + a Florència en l’organització Procura De la República que forma part del ministeri de justícia Italià.

L’alumne de l’institut Miquel Biada farà una estada fins final d’any subvencionada pel programa Erasmus + i entre d’altres activitats s’encarregarà de tasques de suport administratiu, com tractament de dades, col·laboració amb altres departaments etc..

D’altre banda i dins del programa TLN mobilitat tenim previst que en el decurs del mes d’octubre  un total de 6 (dels 19 que formen el projecte) antics alumnes del Biada faran la seva estada a Finlàndia i Dinamarca.

Els alumnes que realitzaran aquesta esta estada pertanyen a les següents especialitats:

• 1 Alumne Tècnica superior en Mecatrònica industrial.
  • 3 Alumnes Tècnic superior en Laboratori d’anàlisi i control de qualitat
  • Tècnic en Instal·lacions elèctriques i automàtiques
  • 1 Alumne  Tècnic en Carrosseria

Finalment,  a final del mes d’octubre començarem a tenir informació de les ofertes de desplaçaments que sortiran pel present curs. Tant aviat com disposem d’aquesta informació la difondrem pels canals habituals per què pugueu valorar si voleu participar dintre dels programes de mobilitat que ofereix el Institut.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *