Jornades PLACO

Durant els dies 9, 10 i 11 d’abril es van celebrar a les intal·lacions del INS BIADA les primeres Jornades de Formació de @placo_sg (organitzades conjuntamente pel Departament d’Edificació i Obra Civil i María Sol Sumillera López, Responsable de Formación Externa y Proyecto Aportando Profesionalidad del grup SAINT-GOBAIN)

Aquestes jornades es van pensar amb l’objectiu principal de rebre tant alumnes com docents, unes classes teórico – pràctiques per part d’un professional del sector de l’edificació i la construcció, concretament en el sector de la instal·lació de plaques de guix laminat.

Els alumnes de 1er  i 2n curs del Cicle Mig d’Obres d’Interior i Rehabilitació i els alumnes de 2n curs del Grau Bàsic de Reforma i Manteniment van poder rebre aquesta Master Class per part de Tomás, un excelent professional i millor persona.

Les jornades que es van desenvolupar durant tres intensos dies. Van ser tot un èxit i ja estem treballant per les segones Jornades. Gràcies a la col·laboració dels professors del Departament d’Edificació i Obra Civil i principalment gràcies a l’implicació i aprofitament de les Jornades per part dels alumnes.

El Departament d’Edificació i Obra Civil, amb la seva nova marca BIADA EDIFICA, es suma al lema del Institut Miquel Biada,

“Vine a créixer i construir el teu Futur”