I Jornades d’Emprenedoria

Dilluns a la tarda vam inaugurar l’aula d’emprenedoria del centre amb les 1eres Jornades d’Emprenedoria.
Els referents comarcals del sector de l’edificació; Joan Fèlix Martínez Torrentó, delegat del Maresme del col.legi d’Arquitectura tècnica de Barcelona,
Fernando Valero Cano secretari territorial, professional autònom i exalumne i Núria Sauleda Serra, vocal territorial ens han fet els honors per aquesta estrena.
Ells/es ens van parlar sobre les entitats i empreses emprenedores del territori i a continuació l’alumnat de 2n curs del cicle mitjà d’obres d’Interior Decoració i Rehabilitació van fer la presentació dels projectes de final de cicle.
Avui, dimecres 24 de maig, continuarem amb una tarda dedicada a l’electricitat electrònica i a la química. L’alumnat del 2n curs de cicle superior d’automatismes i robòtica i de productes farmacèutics presentaran els projectes i l’empresa Testo Industrial Services de Cabrils ens farà la cloenda de les jornades.
Agraïm la col·laboració i la participació de tothom.