El món màgic d’Orac

El passat dimecres, els alumnes del Cicle Superior de Projectes d’Edificació van visitar l’empresa @oracexperience amb seu central a la ciutat de Barcelona. Gràcies a @orac_victorvalentin i @hazlotumismo_orac ens vam adentrar en el món màgic d’Orac on vam gaudir del disseny, la tecnologìa i el concepte innovador (i immersiu) de l’empresa i dels seus productes. Les possibilitats son infinites i així ho vam entendre (i experimentar) tant els alumnes com els professors que vam realitzar la visita. Gràcies Victor, Jesús i Anna per la vostra dedicació i les vostres explicacions tan educatives. Esperem que aquesta sigui la primera però no l’últma de les nostres trobades!

#oracexperience #oracexperiencecenter #Barcelona #InstitutMiquelBiada