Beca Erasmus per CFGM

L’institut Miquel Biada ofereix una beca Erasmus per realitzar pràctiques laborals internacionals a CFGM. Segons el repartiment final de fons, l’institut podria afegir una segona beca a la beca ja prevista de CFGM.

En què consisteix el projecte?

• Durada: entre 60 i 90 dies naturals, 5 dies de pràctiques a la setmana.
    • Finançament: 1.500€/mes.
    • Destinacions possibles: Alemanya, França, Països Baixos, Finlàndia i Itàlia.
    • Dates disponibles a convenir segons empresa, institut i alumne/a:

• Des de l’1 d’octubre al 30 de novembre de 2023
  • Des del 15 de gener al 14 de març de 2024
  • Des del 15 de març al 14 de maig de 2024

Requisits per poder participar:

• Alumnes de CFGM de l’institut que es graduaran durant aquest curs 2022 – 2023.
  • Tenir totes les assignatures del primer curs de CFGM avaluades i aprovades.
  • Disposar de DNI o NIE en vigor.

Criteris de selecció:

• Mitjana acadèmica.
  • Certificats oficials d’idiomes d’anglès i/o de països on sigui possible fer l’Erasmus.
  • Motivació i entrevista personal.

M’hi vull presentar, què haig de fer?

Has d’enviar un correu abans del divendres 16 de desembre a les 12:00 del migdia a la direcció electrònica coordinacio.mobilitat@biada.net. Al correu has d’adjuntar:

• El formulari que trobaràs al final d’aquesta notícia escrita en anglès.
  • Títols escanejats de llengües estrangeres, si en tens.

L’estada a l’estranger no es pot solpar amb UFs de l’institut.

En cas que un/a alumne/a sigui seleccionat i per causes justificades no obtingui el graduat d’FP aquest curs 2022 -2023, l’alumne/a no podrà solapar l’estada Erasmus amb UFs que tingui pendents.

Tinc dubtes, a qui m’haig d’adreçar?

Si tens qualsevol dubte, només has d’escriure un correu a coordinacio.mobilitat@biada.net.

FORMULARI INSCRIPCIÓ

Molta sort a tots/es els/les candidats/es!!!