Ampliem la família de transports i manteniment de vehicles

El Departament d’Educació ens ha confirmat que el curs vinent ampliem l’oferta formativa del centre amb el nou Cicle de Grau Superior d’Automoció. D’aquesta manera tot l’alumnat del Grau Mitjà d’electromecànica de vehicles podrà continuar formant-se al nostre institut  així com la resta d’alumnat procedent del Batxillerat i d’altres centres de la ciutat i la comarca.
Les portes obertes per aquest nou ensenyament seran el dimarts 7 de maig a les 18 h. Podeu consultar totes les dates de portes obertes en aquesta mateixa web.
Era una demanda llargament esperada i ens fa molta il·lusió haver-ho aconseguit. Ja estem treballant perquè estigui tot preparat per començar el setembre “a tot gas”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *